الاثنين، 8 مارس 2010

عادى مااحنا كل بيوتنا كده

شفتوا افتتاح فندق اتلانتس فى دبى؟؟؟؟؟ انا مش فاهمة الناس مبهورة على ايه؟؟؟ ده عادى جدا ما يفرقش عن بيت اى واحد فينا!!!!!! طب شوف شكله من بره وقارن بينه وبين العمارة اللى انت ساكن فيها(ده اذا كنت ساكن فى عمارة اصلا) كانها فولة واتقسمت نصين!!!

 
صدقتنى بقى!!! نفس الترعة اللى انت شايفها كل يوم ،وكالعادة المواصلات صعبة وفيش غير كوبرى واحد صغير بيربطك بالكفر!!

ايه يعنى ما احنا كمان عندنا شجرة جميز مزروعة برة البيت

فتحت بقك ليه؟؟يعنى انت عمرك ماركبت فى مركب ساعة العصارى (والمراكبى كان مشغل العنب العنب)


يا ربى الاسدين دول بيفكرونى بايه؟؟؟؟؟!! ماحدش يقول انا حافتكر لوحدى!!!


هو ده اول فرق الاحظه عشان الامانة(مبلطين الرصيف الحق يتقال


)


تعالوا بقى نتفرج على الاوتيل من جوه عشان تصدقونى لما اقول لكم انه الخالق الناطق زى بيتكم تمام…….


يفرق ايه عن انتريه الاستقبال بتاعكم!


دى الطرقة……….


اوضة السفرة…ده انا حتى مش لاقية النيش(ماهو كان فى ازمة مالية فى البلد)


لا بقى انا حارفع قضية ده ناقلين اوضة النوم بتاعتى بالمللى!! كده كتير

وكمان اوضة ابويا وامى……………


هو ايه ده اصلا!! انا شايفة حوض!! هم حاطين حوض فى اوضة الصالون(ناس بلدى)

فوطة وحوض برده…………


طرقة…….


(لا تعليق)

……………………….!!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اظن كفاية كده

0 Comments:

blogger templates 3 columns |